chinese food


HALLÅ!

Får väl börja med att säga att vi hade ruggigt kul igår, fats jag körde! Dansade i flera timmar innan vi körde hem. Är nöjd med mitt val med att köra, slapp krabba med taxi och var hemma mycket tidigare :)

Vaknade 12 idag och började med att skypa med mamma och pappa. Resten av dagen har jag bara legat i min  säng. Tottade på filmen Soul surfer som var jätte bra, självklart grät jag en skvätt :')

Sofia kom för någon timma sen. Vi åkte till Corte Madera där jag hämtade kinamat. Servitrisen var grymt söt och lyssnade på vårat svenska samtal och brast sedan ut "Do u guys speak swedish?" Tydligen var hans mamma svensk och kom till Sverige som au pair för flera år sen, höhö. Han tyckte att det var tack vare oss som han fanns i livet ;)

Nu ska vi kika på en film. Ikväll ska jag FAN sova tidigt. Säger ju alltid det, och så vet vi ju hur det slutar. Uppdaterar er imorgon om vad som händer. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback