Europe music awards 2011


Hi my awesome friends!
Hoppas att ni alla har haft en bra helg (:

Det gick bra att sitta barnvakt igår, var där i fyra timmar. När jag kom hem satt Vilde ensam i köket och väntade på mig. Vi la oss ganska tidigt, och vaknade vid halv tio idag (tydligen så har klockan ställts om inatt här borta så vi sov egentligen till halv elva)

Vi har i stort sätt legat i min säng hela dagen, med Oreos choklad cookies ben&jerrys och diet coke + EMA 2011. Som jag personligen tyckte SÖG! Tre vinnare under kvällen, Lady Gaga, Bruno Mars och JUSTIN BEBIS. Okej, det var några mer, men tycker att all fokus låg på dom tre. Hur kan Justin slå både Eminem och Kanye West i kategorin Best Male artist? Och hur slår Lady Gaga Beyonce? Kan det vara så att dom vann, bara för att dom var där? What ever...

Har hunnit med en skype med David (samtidigt som EMA så vi pratade bara om det) Och pratat endel med Jossan, fucked up vad jag saknar henne.

Ikväll låg jag och min norsk och tittade på Harry P sjunde filmen part I, hann se halva av den absolut sista med. Så vi fortsätter nog imorgon :)

GODNATT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback