Fucking shiiiiiiiiiiiit


Hej vänner!
Jag är hemma igen efter en toppen helg uppe i Napa. Super mysigt hade vi det.

Kom hem i eftermiddag men drog genast vidare upp till northagate. Käkade middag och kollade på Breaking Dawn. ÄLSKADE DEN! Bästa filmen på länge, blir så arg för att det är 1 år kvar tills nästa!

Två andra saker som jag är äckligt irriterad över,
1. Jag glömde min kamera uppe i Napa. Det är inte varje dag man åker upp dit liksom, för det tar 2 timmar. Så när FAN ska jag få tillbaka den?! Har ju så mycket skoj som händer denna veckan som jag vill föreviga..

2. Jay Z och Kanyea West konserten är flyttat. Från en lördag till en onsdag! Jag hoppas och ber till gud att min värdmamma säger att det är okej att jag åker en onsdag. Konserten kommer ju ta sin lilla stund och jag kommer vara hemma långt efter midnatt. Så hoppas hon är okej med det. Det är ju liksom mitt i veckan :(

Jag är så arg att jag bara vill skrika ut. Ska se en liten film sen sova.
Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback