Happy thanksgiving.


Hej alla läsare!
Har haft en toppen dag, min allra första thanksgiving :)

Innan kalaset drog igång så åkte jag, G och hennes morfar in till SF för att gå på en bilshow. En jävla massa sköna bilar var där, allt från Volvo till Lamborghini. Min favorit var nya Audi A6. G's favorit var den nya Ferrarin :p

Har haft en super mysig middag med värdmammas familj :) R fick några paketet också för hand födelsedag närmar sig. Han fick bl.a. Lego ninjago fire temple som han har tjatat om sååå länge! Så det har vi pillar med resten av kvällen :)

Klockan är nio och jag har släckt lampan, redo för att sova. För imorgon är det black friday. Rean är överallt och folket kommer gå helt nuts. G kommer väcka mig runt fem tiden, för så tidigt ska vi åka!!!!

Med det säger jag, godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback