I workout


Hej vänner! ♥

Det var ett tag sen, vad har jag hållt hus? Jag har tränat ;)
Hänger på gymet 2 timmar varje dag nu med Fia, på eftermiddagen en massa jobb sen chill med film, flickornamys eller the sims (är fortfarande nörd)

Idag har jag slitit röven av mig. Våran lilla vovve Cotton skulle till sin groomer och bli badad+klippt. Men ingen ville jobba med henne för hennes päls var helt ihop trasslad. Efter att ha kört fram och tillbaka genom hela marin idag så blev hon till slut fixad. Sorgligt nog var dom tvungna att raka av hela pälsen på min stakars tuffs :( Hon ser nu ut som en SÖT chihuahua :) ska ta en bild imorgon och visa er!

Hann med en timma på gymmet idag på morgonen, vilket jag kände var för lite. Åkte därför tillbaka nu ikväll och stannade två timmar. Crosstrainer som uppvärmning sen en timmas mage. Känner mig otroligt glad igen!

Ska hoppa in i duschen nu sen sova gott! Ligger och tittar youtube klipp på min favorit Dag-Otto :) kände att jag behövde skratta lite innan läggdags..

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha min lilla bomull! Inte första gången hon får en puppy shave!! Lägg upp bild :D

2011-11-10 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback