Ladies night


Hej kära vänner :)
R's super kalas gick jätte bra och det var så kul! Umgicks mest med värdmamma och hennes väninnor. Vi pratade mycket om hur jobbigt det är för oss alla att jag snart ska åka hem, vilket får mig att fundera på om jag verkligen vill hem? Min familj är den bästa och min värdmamma är toppen :')

Anyway, efter kalaset åkte jag på en lite. shopping tur med Vilde. Köpte en blus, en transparant skjorta och ett halsband :)

Nu ikväll tog jag med mig Vilde, Lina, Katrin, Matilda S och Matilda L med mig till P.F chang, en Kina restaurang i Corte Madera. Sjukt god mat, och väldigt heta servitriser! Så där satt vi länge :) har inte träffar Mill Valley brudarna på så länge så det var kul!

Nu ska jag äntligen få sova (21.21) får se hur lång tid det tar innan jag faktiskt somnar hehe. Puss och godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback