My lady in high heels


Hej vänner!
Idag var det värdpappas födelsedag. Så idag har vi bakat! Svenska hedliga chokladbollar, passar utmärkt för en man som älskar choklad ;) Vår lilla familjefest blev succe.

G kom in i mitt rum nyss och började prata om högklackade skor. På fredag är det SUPERDUPER rea i alla butiker för att det är dagen efter thanksgiving. Denna rean ska vara värre än den svenska julrean efter julafton. Så hon vill ha nya skor, och denna gången med högre klack. Så hon vankade in i mitt rum och började prova mina 12-14 cm pumps. Såg extremt skoj ut när hon halkade fram på mitt golv :') men hon har det i sig haha.

Ska sova NU (klockan är 21.05) Imorgon är det äntligen thanksgiving. En familje dag med mycket kärlek :) Har jag berättat någon gång hur mycket jag trivs i denna mysiga familj!! Snart är tiden över :(

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback