Rock n Roll


Dagen i all ära. Måndag, min favorit dag under hela veckan (sarkasm)
Började på gymet med Fia. En timma på crosstrainern som uppv. sen en timma i gymmet. idag körde vi biceps, YEAH BUDDY!

Haft en mysig eftermiddag med G och hennes kompis L. Vi åkte till utopit och åt glass för att fira att G hade fått ett A+ på ett matte test. Vi åt tacos till middag, och runt sju tiden anslöt sig Vilde. Vi spelade Guitarr Hero med G hela kvällen och hade jätte kul :)

Nu körde Vilde hem. vi har precis köpt tre biljetter till Jay-Z och Kanye West live den 10 december i San Jose. Till oss två och Linnea. Det krabbade ihop sig i början och gick inte köpa tre biljetter ihop. Så köpte först en separat till mig som vi skrev ut. Sen två till, lite dyrare, som skickas med FedEx tre dagar innan konserten. Hoppas vi får sitta ihop haha! Men FUCK vad glada vi är :D

Nu ska jag skriva mail till min älskade mamma, vilket behövs. Sen blir det dags att sova. Imorgon väntar en ny dag på gymmet, såklart ;) Love you all ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback