Talk that talk to me all nite


Och så kom dagen jag längtat efter, 21 november. Talk That Talk.
Körde ju direkt till target idag och inhandlade Rihannas nya album, delux version. Hela fodralet är som en bok med massa bilder på henne. Och hon skickar inte bara med skivan i den. Det fanns en poster, test på hennes parym och en massa extra bilder som jag planerar att rama in. I'M A HUGE FAN!




Jag har inte haft tid att verkligen gå igenom alla låtar. Har lyssnat på hela albumet och jag gillar det. Favoriten än så länge Talk That Talk ft. Jay Z, that song is killing. Birthdaycake, också jävligt go! Nu inns iaf albumet i min iphone så nu ska jag lyssna flitigt (: What can I say, Rihanna is the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback