The days are running away


Måndagar, känns jävliga när klockan ringer 6.10 varje morgon. Men gud vad fort denna dag alltid går! Är det så? Eller går alla dagar fort? För mig bara springer dom iväg, och det är sjukt skrämmande.

Dagen är iaf över och här sitter jag nu med pyjamas byxor på mig. Har byggt lego med R ikväll. Han fick sååå mycket i födelsedags pressent, och hans födelsedag är imorgon! Så ikväll har jag byggt ihop en haj med fenor och grejer, as ball är den! Och R är så stolt över mig för att jag kan bygga lego haha :)

Idag skypade jag med mamma, som var hemma hos Elsa fisen och hälsade på. Vilket var utmärkt. För idag fick jag post av henne :) Hon hade ritat en tecking åt mig och så hade mamma skrivit på vad det var för något. Så när vi skypade idag så berättade hon vad allt var för något :) Vill bara åka hem och hålla om henne, min stjärna! Min storebror och hans tjej borde räkna med att jag ska ha en hel helg med henne där vi bara ska göra massa skoj när jag är hemma :))

Nu ska jag......JA VAD FAN SKA JAG GÖRA?
Se en film, läsa, hänga på youtube och kolla min nya favvis Ellen Degeneres. Något hittar jag nog på, ska försöka släcka lampan vid 21.00 ikväll, sen händer det vanliga att jag pillar på min mobil ett tag innan jag faktiskt somnar.

Guys, I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback