Twitter found me..


What up amigos!
Ändrat lite i bloggen bla. ny header, tagen nu i helgen uppe i Napa. Love it!

Har haft en ganska skoj dag med barnen. Vi har fjollat runt hela kvällen typ. Vi åkte också till safeway och beställde R's birthdaycake till hans kalas på söndag. Ska ta massa massa bilder (lånad kamera)

Nu ikväll så har jag bara suttit här som vanligt. Lovar ju mig själv varje morgon att gå och lägga mig runt nio tiden varje kväll. Här sitter jag nu, och klockan är 21.55 och jag MÅSTE duscha innan sovdags. Typiskt mig.

Haha another fun thing about today. Jag har skaffat twitter, damn. Om man är slukad av media världen så kan man ju lika gärna exponera hela sig, aight? Så @perssonjohannaa, där hittar ni mig! Får väl se hur effektiv jag är..

NU MÅSTE JAG DUSCHA!!!
Har ni lyssnat på Talk That Talk än? Spelas konstant i bilen...
Puss och godnatt.


Kommentarer
Postat av: emelie

älskar din nya header, du är så fin

2011-11-23 @ 13:35:56
URL: http://emeliemiche.blogg.se/
Postat av: johanna

tack babe <3

2011-11-24 @ 06:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback