Up at six in the morning


Idag började morgonen väldigt ovanligt. Klockan halv sex vaknade jag med magont och illamående. Sprang in på toa, och spydde som en gris :s

Lite för mycket av det goda igår kanske? Gick upp vid halvåtta, fortfarande med magont, och pratade med min värdmamma. Hon gav mig mirakel medicin och jag behövde såklart inte jobba. Sov i ungefär en timma till sen gick jag upp.

Nu mår jag bättre. Har dock vaknat om med en sju helvetes träningsvärk i rygg och lår, awesome!

Ska vila hela dagen, tvätta lite och sen sitta barnvakt ikväll till två svenska barn :) Vilde ska sitta barnvakt åt mina två, så det blir sleepover hos mig ikväll :))

Hörs kanske senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback