Update


Jobbade ett par timmar ikväll :) extra pengar funkar ju alltid.
Tog barnen med till en kina restaurang där vi satt ett tag. G hade med sig en kompis, som är ett lika stort twilight fan som jag. Så vi satt där i en timma och försökte övertala G att läsa böckerna. Hon säger att hon hatar twilight, vilket hon inte borde säga för hon vet inget om det :P

Efter det gick vi in en sväng på barns & noble där barnen fick en varsin bok medans jag själv köpte brittiska vogue. R somnade med en gång när han la sig. Flickorna satt uppe i stund men nu sover dom. Mina värdföräldrar kom precis hem så nu ska jag läsa lite sen sova tänkte jag.

Har haft en underbar thanksgiving helg så jag behöver sova. Ska upp vid nio imorgon för R har sitt barnkalas 10.30 i en lego butik. Kommer bli riktigt skoj :) Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback