update

 

wow, vilken magisk kväll det blev! hade super kul med vänner och familj (värdmamma gick all in) stämningen var på topp och hela byn där vi bor var ute med sina barn :)

jag var utklädd till en evil fairy och vilde var princess fairy. hennes vingar var fucked up när vi tågade hem, så antar att evil won this time! ;)

täckt av glitter, på kroppen, i håret och på kläderna såg vi awesome ut. även om jag skrubbade kroppen röd i duschen ikväll, så glittrar det fortfarande lite på bröstet och armarna.

längtar tills nästa års halloween. för då ska den amerikanska seden tas med hem till Sverige. vet redan vad jag ska klä ut mig till ^^

imorgon är barnen lediga, så börjar halv åtta. vi får se vad dagen har att erbjuda :) godnatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback