Weekend plans


Hej vänner! ♥
Känns som jag haft en kompicerad dag. Mitt humör har gått upp och ner, upp och ner. Just nu ligger det bra till!

Började dagen på gymet redan vid NIO. körde dock bara en timma för Fia var tvungen att köra till banken. Jag åkte och handlade mat, käkade lunch, tänkte skypa med bönan men hon kunde inte....så då somnade jag haha!

Vaknade 10 minuter innan R slutade skolan 2.30, så sprang typ bort. Nu i eftermiddag har han haft en playdate och G har gjort läxor hela kvällen. Bara för att hon missade 2 skoldagar förra veckan pga läkar besök, så fick hon extra läxor. Skit sur är hon, såklart! Vi har precis avslutat en ljuvlig middag med mycket prat om julkort och en massa skratt :) älskar denna familjen så otroligt mycket, går inte finna någon bättre.

I helgen ska jag, Vilde, Fia och Lina köra upp till NAPA. Har fått låna mina värdföräldras hus där uppe. Vi ska ödsla en massa vin och laga svenska rätter (Vilde får vara svensk i helgen). På lördag ska vi köra till Calistoga och gå på SPA :) på söndag kväll blir det bio (äntligen) Breaking Dawn.

Tänkte sova redan vid nio tiden ikväll, är så trött. Men får se hur det blir med det. Ni vet, varje gång jag skriver "jag ska sova tidigt ikväll" så slutar det med att jag somnar runt elva ändå...

PUSS och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback