Boring thursday


Hej där hemma!
Hur är det med er, kallt och trist väder antar jag?

Här är det uber kallt på morgonen. Idag var det 3 grader (!) när jag gick till skolan med barnen. Måste fan inhandla vantar och mössa nu :( men nu är klockan strax två och vi är uppe i 20 grader. Får ställa undan uggsen på eftermiddagen helt enkelt.

Ikväll är det min favorit kväll. Big bang theory, Vampire diaries och Greys Anatomy. I helgen är jag ledig, bara för att det är halloween. Och jag hade gärna slängt på mig en snygg outfit och dragit in till stan på halloween fest. Men nej. Jag ska sitta barnvakt lördag kväll och tjäna pengar. Funkar väl det med antar jag...

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback