Chep airtickets, finally

Hej vänner! <3

Hoppas att allt är bra med er :) Här går tiden alldeles för snabbt, veckan är snart slut. Denna helgen är inget planerat, bara ta det lugnt. Är ensam hemma med barnen så nanny tess kommer och vi ska mysa!!

Helgen efter det, då jävlar! LIVE konsert nummer tre, berättar dock inte vem jag ska se ;)

Oh and something awesome just happend!! Har länge kollat på flygpriser för mig och Lisa för min resemånad. Flygpriserna här i USA är ganska dyra, om man inte letar på rätt ställe :P Vilket jag till en början inte gjorde. Hamnade på 2500$ först. Men efter min värdmamma tipsat om en sida called chepoair, hittade jag alla tre flygbiljetter för exakt 1000$, precis det jag tänk spendera ;D Är så jävla nöjd!

Jaa, och tiden går ju fett snabbt. Snart flyger vi iväg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback