Happy Halloween


Hej vänner! ♥
Hoppas att allt är bra med er :) Själv har jag dragit på mig värsta förskyldningen, den borde försvinna snarast tycker man!

Har denna helgen ledig från jobb (här hemma) Så igår tog jag med mig Vilde hem till Sofia där vi hade en mysig sleepover. Drack lite vin och kollade på filmen Beastly. Jag och Vilde däckade i Fias säng runt tolv tiden.

Har bara chillat sen jag kom hem. Käkade våfflor till frukost här hemma, inte illa. G ska på halloween fest med alla sina klasskompisar idag hemma hos en tjej i klassen. Jag och Vilde ska dit och hålla lite koll på små grabbarna. Stannar dock bara någon timma. Med tanke på att min kära vän Linnea har dragit ner till L.A denna helgen med Katrin så ställde jag upp som babysitter åt hennes värdmamma. Så ikväll ska jag passa henne tre grabbar från 18 till 3 inatt !!!!!!

Så nu ska jag fortsätta vila så jag är reda för denna lördags kväll. Hoppas ni där hemma får en bra halloween helg med mycket blod svett och tårar :') Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback