How to say goodbye

Vi tog med Emma till cheescake factory igår, hennes sista kväll i cali. Självklart tog vi henne dit :) Lite depprimerande var det allt. Men kul hade vi :) avslutade på U-topit i San Anselmo, där vi latjade runt bland all frozen yogurt och tog en massa massa bilder!

Idag på morgonen efter jag lämnat barnen på skolan, så åkte jag, Vilde och Sofia upp till henne och sa hejdå, precis samtidigt som hon packade in sina väskor i sin värdmammas bil och var på väg till SFO. Gripande stund, många tårar och ja, nu har hon tyvärr åkt ifrån oss..

Har verkligen insett hur jobbigt jag tycker att det är att säga hejdå till folk, även om jag kommer träffa dom igen! Men om man jobbar som vi gör, så kommer det och går nya vänner hela tiden. Till slut blir man ju fan expert på att säga hejdå, det kanske kan vara en bra egenskap i livet?

Nu ska jag skypa med mamma, ta en snabb runda på woodlands och handla mat. Sen spendera resten av förmiddagen med Vilde. Tar nog oss en tripp till Apple store, sen sova någon minut! Puss vänner <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du lär dig ganska snabbt vilka det blir Hej då till och vilka det bara blir vi ses när vi kommer hem igen!! Vi hade au pair återträff i helgen med några av tjejerna och det är lika kul att hänga hemma som i SF!!! Men alltid jobbigt för stunden!!

2011-10-10 @ 17:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback