Saturday


Hej :)
Sitter i min säng och har nyss slutat jobba. Känner mig lite sliten idag, börjar nog faktiskt att bli sjuk. Plus att det blev liite sent igår!

Följde med min värdfamilj ner till byn på fest. Hela gatan utanför postkontoret var avstängd, och där hade dom dukat upp med bord och stolar. Så nästan alla familj här kom ner med mat och dricka, och så var det live band och fotbolls matcher på fältet :) riktigt mysigt!!

Jag och Emma gav dock upp efter någon timma, så vi åkte till San Rafael och gick på bio istället. 50/50, tittade vi på. En väldigt gripande film om cancer, men också lite komisk. Var hemma sent och somnade nog vid tolv tiden.

Idag är inget planerat, ska nog hem till Emma en sväng ikväll där dom ska förfesta innan dom drar ut. En liten del av mig vill verkligen följa med. Men har beslutat mig för att stanna hemma. Måste fan vila upp mig!!

Puss och Kram, ha en trevlig lördag kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback