Super duper happy


Hej vänner!  ♥

Sitter ensam i köket och har slagit igång my queen Rihanna i alla högtalare här nere. Shady ligger vid mina ben och njuter. G är på övervåningen och leker med en kompis, only girls in the house :) Sånt här högtalar system borde jag inskaffa hemma i Alvesta. Högtalare överallt och all musik från min iPod, det hade pappa gillat!

Rihanna är bäst, helt enkelt. Och idag är jag på cp bra humör :) Känns som att alla mina "problem" jag har känt att jag har är borta. När jag tänker efter så kanske det inte är problem. Men har hittat sinnes sjukt billiga flygbiljetter till alla destinationer som jag ska besöka nästa år :D

Ikväll är jag ensam hemma. Så Vilde kommer förbi och vi ska mysa med film, ben and jerrys + candy :) Det blir en lugnt helg, vilket ska bli gött. Men dom två kommande helgerna kommer bli för jävla bra. TAGGAAAAA!!!!!

Pussar från en super duper glad tjej :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback