The awesome day

 

Har haft en underbar dag.

Började morgonen med kaffe på Peet's med Sofia. Handlade mat och gjorde andra ärenden i Corte Madera. Hämtade barnen 12.45, för idag var det minimum day :)

Körde playdate med min tyska kompis Saranda, mina två + hennes fyra. Sjukt kul hade vi! Gjorde läxor med barnen, ritade med R. Kom på massa nya sjuka dans moves med G och lärde henne "Spice girls dansen" pratade resor med värdmamma bl.a. julafton uppe i Tahoe och sportlovet i Mexico (!)

Nu ikväll körde jag upp till Northgate med Sofia och fyndade lite. Nya mjukisbyxor från PINK, VS parfym, svart spets klänning på HM och virkad gamelrosa tröja från forever :) sjukt nöjd!

Därför lägger jag mig nu med ett leende på läpparna. Dock saknar jag min mamma oerhört mycket!

Love,
J

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback