the headache is back


Har haft en helt okej dag. Mitt huvud har bankat på rejält, jag som trodde huvudvärken var borta. tydligen inte :( hela eftermiddagen har bara bestått av att göra läxor med barnen.

Vi myste lite ikväll och tittade på en massa bilder på deras mammas dator. Bebis bilder, mexico bilder och en massa annat. Super söta bebisar var dom :)

Emelie kommer strax och plockar upp mig. Hon åker hem imorgon igen så det blir en sista kväll med glass eller kaffe. Sofia och Vilde ska också med!

UNDERBART, att Sverige gått vidare i EM också ;) Mamma satt med min gamla sverige tröja på sig ikväll när vi skypade. Helt taggad var hon. Synd att jag missade matchen, verkade vara skit spännande ju!

Och btw, kolla in mitt super långa hår. Vet inte vad som hände där. Längre ska det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback