Three things about today

Tre saker, har jag fått reda på idag.

1. Telenor rånar mig på pengar. Så i mars nästa år kan jag äntligen säga upp mitt abonemang och byta operatör. Kontraktet går ut i juni, så det gäller att leta efter något bättre så fort jag är hemma.

2. Har beslutat mig för att prova telia. Och också bestämt mig för att köpa en ny iphone här borta. Efter att ha surfat runt på deras hemsida, har jag uppfattat att du kan köpa ett abonemang till en iphone med fri surf och blabla. MYCKET BILLIGARE i månaden ;)

3. Har tyvärr fått reda på att mina älskade Jeffrey Campbell skor inte kommer komma förens i början av december pga. slut på storlekar, fick också reda på att pengarna kommer dras när skorna anläder till deras anläggning.

Lite surt, vill ju ha skorna NU NU NU NU!!

Ska åka och handla mat nu, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback