Wonderful sunday


Måste bara säga det...bästa söndagen på länge!!

Istället för att sova till tolv, ligga och lata mig och sedan spendera hela dagen i sängen, så tog jag tag i mitt ynka liv och drog ut i värmen! Jag och Vilde åkte till Spirit of halloween store och fixade det sista inför våra outfits. Åkte till northgate och shoppade lite. Chillade i min säng och Sofia anslöt sig. Nu avslutade vi kvällen med bio, In time som var as bra!

Så imorgon är det halloween. Ska spenderas med barnen och Vilde ska vara med oss. Har äntligen en outfit fixad. What it is? Im not telling ;) får se om det blir lika bra IRL som i min skalle.

BTW, behöver mer galjar till min garderob. Har för mycket kläder nu O.o *visslar* Nu ska jag sova och drömma om min böna, för henne saknar jag jättejätte mycket nu. Puss och godnatt kära läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback