Work out day all over again

Idag har varit en AWESOME dag!
Började ju morgonen med en PW på 5km, humöret låg ju på extra + idag. Tack vare den rundan så har jag varit på strålande humör ;)

Har kollat på Gs volleyboll match, som dom vann! Och hon var super duktig :) efter det åkte vi hem och jag bytte om till tränings kläder igen. Tog mig ann ett hårt zumba pass ikväll. Fy fan vad jag mår bra nu :) Några kilo lättare så kommer jag må ännu bättre sen ;)

Har precis laddat hem nya iOS5 och uppdaterar nu min iphone. Och självklart så var jag tvungen att återställa skiten för att det skulle funka. Bäst för den att alla mina saker är kvar, som sms, kalender, notes ect. Jag DÖR om allt är borta...

Ska jobba med den här skiten nu sen sova. Puss!


Kommentarer
Postat av: HANNA

godmorgon, hoppas du får en jättebra dag! :D

2011-10-20 @ 07:08:18
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback