4 months in U.S

Fredag, sista dagen på min jobbvecka. Jag säger det igen, det är läskigt var fort tiden går här! Idag har jag varit här i 4 månader!! Imorgon kommer MPL, och stannar i 2 veckor. Tänk vad fort dom veckorna kommer springa iväg :(

Ringde nyss Lisa på vibern, och hon skrek rätt ut :') Hon stod typ i någon katedral vid ceteral park eller vad fasen hon nu sa. Det var super dålig teckning så hörde inte så bra. Mamma fick jag också prata med, hon berättade att dom sätt Meg Ryan med sin dotter i en mataffär :P

Har precis ätit frukost. Ska se ett avsnitt av true blood sen åka och stor handla till min värdmamma. Hon ska ha firmafest på söndag, så det kommer enormt många människor!

Ikväll efter jobbet blir det mys med Linnea och Matilda :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback