Back to life

Hej vänner!

Har sakta kommit tillbaka in i den amerikanska vardagen. Jobbade för första gången idag på en vecka, och det gick bra. Är lite små trött och depp, men det går nog över efter några dagar. Är så van vid att ha min familj här, men nepp.

Ska alldeles strax åka till San Rafael och handla mat och ta en runda på stapels. Blir nog en lugnt förmiddag innan jag ska hämta barnen på skolan vid tre tiden.

Är fruktansvärt glad över att dagarna går så fort. För det är ynka 7 månader kvar tills Lisa kommer tillbaka hit. 8 månader kvar tills Jossan står på flygplatsen och väntar på mig! Och vet ni vd jag gör för att få tiden att gå liiite snabbare? Spelar the sims ;) haha.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ändy

The Sims - varför är jag inte förvånad? Du borde ha den låten som ringsignal... Ha det gött! Kram

2011-09-26 @ 21:47:21
Postat av: Johanna

Höhöh, kan aldrig sluta vettu! JA, det kanske vore något ;) Kram kusin!

2011-09-26 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback