I am home, and alone

Äntligen hemma, och jag saknar mamma pappa och lisa så det gör ont!

Satt själv på LAX i 3 timmar och väntade på mitt flyg, dom andra tre var på andra sidan flygplatsen pga. vi flög med två olika bolag. Vilket sög, gud vad jag grät när jag insåg att jag var tvungen att säga hejdå 3 timmar innan jag planerat göra det :(

Flyget hem gick iaf super bra, och fort. Tog bara 50 minuter. Satte mig på bussen från SFO och hem, där min värdmamma och lillepojke hämtade upp mig.

Första rundan tvätt är inne i maskinen. Jag har ätit, och poppat popcorn som jag också självklart brände så kan ju typ bara äta hälften av dom :( Är ensam hemma ikväll så ska ligga i min säng med datorn i knät och spela en massa the sims!

Fick sms av mamma innan, dom var framme i Chicago där dom skulle vänta 3 timmar. Så snart lyfter dom till Köpenhamn. Lisa ville verkligen inte åka hem :( hade kunnat göra vad som helst för att ha henne kvar hos mig.

Nu ska jag ladda upp alla miljoner bilder på FB som tagits under veckan i L.A :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback