The inroduction

Hej kära läsare!

Kan ni förstå att jag är typ super glad nu, med mina föräldrar + syster här :) Igår efter jag hämtade dom på flygplatsen, där vi lipade av lycka, så umgicks vi bara här hemma och åt middag. Dom fick också träffa min värdföräldrar innan dom åkte på fest.

Idag tog vi bilen in till stan. Först körde jag dom igenom stan, ner för Lombard street, the cricket st, det tyckte dom var häftigt ;) sedan parkerade vi bilen vid union, och tog oss an en shopping runda på union square. Lisa var den som köpte mest. Avslutade dagen med en snabbis inne i Golden Gate park.

När vi kom hem ikväll så fick dom träffa barnen, som var super snälla mot dom! Vi badade i poolen och satt och pratade i hot tuben. Nu har vi duschat och är på väg i säng. Iförd ny pyjamas :D

Imorgon ska dom få följa med mig när jag jobbar, och så ska dom ta det lugnt vid poolen. Jag gör nog detsamma :) Kan ni alla förstå hur glad jag är med dessa knas bollar här!

Godnatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback