Viber, I like that shit

Konichiwa people!
Vad har ni gjort idag? Vill ni veta vad jag har gjort? Ja det vill ni.

Okej, började med att nästan försova mig. Vaknade 6.57 av att familjens hemtelefon ringde (ute i köket) Tydligen så hade min mobil dött under natten. Jädra tur hade jag där.

Gick med barnen till skolan, tog puppsen med ut på prommis, kollade lite på true blood, pratade med david på vibern som min kusin tipsat mig om. Funkar ju sjukt bra, lite dålig mottagning vissa gånger. Tror david ringde upp 5 gånger efter det brytits och va sur på min telefon haha :) men fick iallafall prata med honom, tur det!

Hämtade liltösen vid tre. Vi satte oss på skolans gräsplan och drack milkshake samtidigt som hon gjorde sina läxor. Åkte hem, lekte med Shady, åt middag och avslutade med att titta på football. Premiär idag och min värdpappa går runt och sjunger, bra stämning ;)

Men aa nu vet ni vad jag gjorde idag, kul va?? (det är okej att säga nej)
2 dagar kvar tills MPL kommer, insane!
Nu ska jag sova, men först. Visa er något som kom på posten idag (!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback