what the hell is wrong with me

Tja,
Vaknade vid tio idag, och har inte gjort ett piss sens dess. Verkligen, bara legat i min säng och tittat på true blood. Sätt hela första säsongen nu!

Men vad är det dom brukar säga, söndagar är vilodagar? Haha, har verkligen dåligt samvete för att jag bara legat här. Kikat lite på jeffrey campbell skor med, dom jag "söker" finns ingenstans att finna längre. Ska fundera på att köra på en annan färg eller hoppas på det bästa. Men det löser sig, är minst en månad kvar innan dom är mina :)

Nä men ligga här resten av kvällen kanske. Lika bra, så veckan börjar snabbare. Vilket betyder att det bara är några enstaka dagar kvars till min familj kommer, stööööört!

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback