Wonderful day


Kära läsare!

Vet ni vad jag gör? Nej självklart inte...
Tittar på Vampire Diaries, äter popcorn och skriver vykort :D helt sick! Jag skriver aldrig kort, men hade en massa liggande så tänkte, kanske ska bli lite extra vuxen. Någon som vill ha julkort i vinter?

Idag skypade jag med mami, som hade besök av Jossan och Matilda. Åh gud vad jag önskade att jag var hemma med dom! Vi hade en massa att prata om :) kul att se alla tre ihop också.

Spenderade sedan eftermiddagen med Emma. Åkte en sväng till Corte Madera där jag provaded skor. Sen en runda till Civic center i San Rafael, där vi käkade lunch på en filt bland getingar. Jag kommer sakna henne enormt när hon åker!

Har jobbat ikväll, men nu sover ungarna. Värdföräldrar stampar nog in om någon timma. Men ingen klagan här. Om exakt 8 minuter börja tredje avsnittet av Greys Anatomy! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback