California love

Hej era galna små liv!
Hoppas att ni mår bra. Grattis till alla er där hemma som springer runt i kyla och gråa dagar. Akta så ni inte halkar på isen och fryser ihjäl i snön ;)

Älskar tanken av att jag har det awesome här. Gillar dock inte tanken av att vädret hemma tydligen kommer SUGA när jag kommer hem, vilket är mindre än 50 dagar nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår var det upp till 33 grader tror jag, dog av överhettning :s Idag ska det bli minst lika varmt. Barnen slängde sig i poolen när dom kom hem från skolan, vilket var till stor hjälp...poolen är iskall. Vattnet har inte ens hunnit bli varmt av solens strålar, dröjer nog ett tag till.

Lina kom i torsdags, familjens nya au pair. En riktig pärla från stockholm! Gillar henne verkligen och hon kommer passa utmärkt i min underbara familj :) hon klickar verkligen med barnen med.

Ska njuta av solen hela dagen, kanske ta mig ut en runda och utföra några ärenden. Ikväll blir det middag med mina vänner, och vi avslutar kvällen med utgång i SAN FRANCISCO. Har extrema problem med vad jag ska ha på mig :s barbent funkar ju alltid på sommaren (världen bästa ord, sommar)

Nu ska jag rota igenom köket efter något att äta, sen lägga mig i solen med Elsas Värld. Extremt bra bok. Så dagens outfit kommer ju typ se ut så här..



Love you all!

Kommentarer
Postat av: emelie

fyfan vad svartsjuk jag är!!!

2012-04-23 @ 17:53:07
URL: http://emeliten.devote.se
Postat av: Johanna

HÄHÄ :D

2012-04-25 @ 07:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback