Extremely loud and incredibly close

Shit.
2 veckor kvar tills jag får krama om min älskade syster på SFO. 3 veckor kvar tills vi sitter på ett plan mot Hawaii och mitt au pair år kommer vara över.

Det är alltså extremt kort tid kvar tills jag är hemma. Och allt det jag saknat och vill göra, kommer alldeles strax ske :')

Krama om min mamma och berätta för henne att hon är det bästa jag har.
Att sitta i pappas knä i soffan när han tittar på fotboll. Att bli retad av mina bröder och tycka att dom är knasiga. Att busa och kela med Elsa och gosa med henne syskon som förväntas komma i maj (that's right, jag ska bli faster igen!). Att få ligga jämte jossan i hennes soffa och klaga på livet men samtidigt inse hur sjukt bra vi har det ihop. BÖNPOWER. Att få skåla i vin med mina pärlor Matilda, Emelie, Frida och Marija. Att få ha en galen återträff med media brudarna. Men kanske ändå lite mer än allt det här, att få ligga i Davids famn och bara hålla om honom och känna mig trygg!

Ett år borta från er, har fått mig att uppskatta mitt liv mer och inse vilka toppen människor jag har i mitt liv :)

I love you all!


Kommentarer
Postat av: emelie

LÄNGTAR EFTER DIG MITT HJÄRTA <3

2012-04-18 @ 09:34:26
URL: http://emeliten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback