Freaking crybaby

hej och hå!

Hur står det till borta hos johanna, gissar jag på att bi undrar ;) Joho, det är bara bra. Jag har flyttat ut ur mitt cali mansion och bosatt mig i gästhuset. Absolut inga konstigheter, har fått större badrum med en gigantisk dusch och ett gym alldeles intill mig. Undrar verkligen hur mycket jag kommer att utnyttja det, jag är ju en så kallad latmask!

I söndags gick jag på en trippel date med Lina och Frederik. Vi såg Titanic i 3D. I was amazed!! Inser dom få gångerna jag ser den att det är en absolut favorit. Riktigt mäktigt att se i en gigantisk biosalong med bra 3D. Lipade som en gris gjorde jag ju med. Personalen i salongen gick tom fram till mig för att trösta haha. Typiskt JP!

Btw, om 2 dagar kommer den nya au pairen och vi ska ha extremt kul ihop :) det ska också bli 25+ i helgen, pool time!

Återkommer med mer uppdateringar!
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback