Home and exhausted

Hej kära barn!

Jag är hemma och oerhört trött. Är utmattad och trött på bortskämda och uppkäftiga barn. Mm, dessa två dom kan dom med.

Jag flög hem med barnen och värdmamma idag från LA till Oakland. Värsta flygresan jag varit med om. Storm oväder och ett plan som hamnar mitt i turbulens och skakas om av starka vindar. Gamla käringar framför mig skrek av rädsla, tss.

Berättar imorgon om mitt spring break i San Diego/Orange County/LA. Just nu ligger jag förlamad på sängen med nya Cosmopolitan och ELLE. Sjukt irriterad med. Vårat internet vill tydligen inte fungera på min laptop eller iPhone, BARA på ipaden. Kuuuuuul. Hade planerat att kolla nya Greys avsnittet som jag missade, men nääääee.

Ska ta en varm dusch och packa upp med. Lite dumt ändå. För hela denna helgen ska jag ägna åt att packa ihop alla mina saker igen. Nädå, inte alls bitter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback