Packing is ON

Hej familj och vänner :)
Inte mycket kvar nu. Vilket märks mer och mer.

Idag började jag packa ihop mitt rum, den nya au pairen kommer om 1,5 vecka. Gav bort lite kläder till min nyfunna holländska vän Carlien, underbar tjej! Packade ihop en fet låda med massa skor och kläder. Lådan gick upp i 30 lbs, vilket är för mycket. Så fick packa om och la över lite saker i en annan låda, väldigt smart gjort.

Så dom lådorna står redo att skickas hem till mami. Resten av sakerna packas ner i resväskor. På lördag åker jag och familjen till L.A och San Diego. Vi ska besöka Disney World, Seaworld, San Diego Zoo och Legoland :) Så måste börja packa lite lätt redan nu ikväll. Samtidigt som jag kollar BB OCH Greys Anatomy, väldigt smart igen.

Ja nu är det inte mycket kvar. När vi kommer hem nästa helg så ska jag tömma rummet och flytta in i gästhuset så Lina kan flytta in i mitt rum :) Gör er redo, snart kommer jag heeeeeeeeeeeeeeeeem !!!!!!

Ser fram emot San Diego, ska bli gött att göra något galet en sista gång med barnen :')

Love you all!




Kommentarer
Postat av: Helene

Gött att åka iväg! Det brukar resultera i glada barn=roliga barn! Njut av sista tiden :) förresten, finns inte Sandy mer?

2012-04-06 @ 06:58:48
URL: http://helene10.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vi hade en toppen vecka :) haha nej då hon lever fortfarande!

2012-04-21 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback