A weekend full of love


Hey dolls!

Livet kan inte vara bättre än det är just nu :) jobbet glider på och fort går det med. Veckorna flyger iväg!

Ni fattar säkert med att jag är lycklig och kär, svävar på moln och skit :p Längtar hem och blir typ pirrig när jag inser vad lite det är kvar ^^

Har haft en bra och lugnt helg :) i fredags tittade jag på Star Wars 3D. I lördags gick jag på pedikyr med värdmamma. Jobbade på kvällen, det gjorde min kompis Frederik med så vi umgicks tillsammans med våra barn :)) i söndags spenderar jag dagen med Fidde och Lina. Han hade lånat sin värdpappas bil, som råkade vara en Porsche! Den åkte vi runt i nercabbad i det soliga vädret :) Vi kollade på grammy galan hemma hos mig på kvällen, som inte var något att hurra över ;)

Tittar på Kourtney och Kim take New York samtidigt som jag äter liiite choklad! Mina korta tajta jeans shorts passar äntligen igen så jag får hålla mig ;p Puss mina älskade läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback