Au pair time


Hej vänner :)

Idag har jag haft en sjukt rolig dag! Fortfarande extrem träningsvärk, kan inte mig ner för trappan utan att stödja mig. Nu sitter det bara i vaderna och gör sjukligt ont :( Så hoppade över dagens fyspass och spenderade hela förmiddagen med Frederik istället.

Vi shoppade, drack kaffe, hade lunch hemma hos honom och tittade på en film som hette Blood Diamond. Riktigt bra film, men ack så hemsk! Sjukt obehaglig och jag lipade som en bebis :( Vi hann tyvärr inte se färdigt den för barnen slutade skolan. Så vi ser nog färdigt den senare ikväll :)

I eftermiddag satt jag ute i solen med G och hjälpte henne med hennes läxor. Senare på kvällen så satt vi inne och gjorde R's läxor. Undan gick det med, precis som denna veckan. Redan halva har gått!

Ska ta en dusch nu sen övertala Fidelito att komma hit med filmen så vi kan se klart sista timmen. Och om jag har glömt att berätta. Frederik är en dansk Au-Pair som är lika gammal som mig. Han bor i samma stad som mig och har barn på samma skola som mina. He's a new part of the crew ;) Sjukt härlig kompis!

Köpte nytt nagellack idag. OPI KardashianKolors. Jätte bra nagellack som inte finns i Sverige. Färgen är grön och heter Khloe hade a little Lam-Lam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback