I live for love


Livet är otroligt bra nu.

Min mamma är frisk och mår bra. Allt ser positivt ut och jag hoppas vi får slippa all skit som hon gått igenom nu i vinter. Vill vara hemma och bara umgås med min underbara mami!

Jag har VÄRLDENS BÄSTA VÄN. Jossan kan göra vad som helst för att få mig att skratta. Ser verkligen fram emot alla störda grejer vi bara måste göra i sommar. LOVE!

Mitt år är på väg mot sitt slut. Vilket innebär att min syster snart är här. Älskade Lisa!

3 månader kvar. När jag väl är hemma igen så ska jag vara kär och lycklig. Blir helt till mig att det är så nära nu tills jag får komma hem och hålla om dig igen. Åh vad jag har väntat länge på detta :')


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att läsa om ditt äventyr Johanna!

Förstår att du börjar bli lite less och att du längtar efter allt och alla här hemma.



Kram Malin

2012-02-07 @ 06:54:30
URL: http://mallamalin.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-12 @ 20:54:02
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback