I will never get tired of shoes


Hey dolls!
Jag vaknade 9 idag och somnade inte om, precis som jag sa. Steg dock upp vid halv elva men det är en annan femma haha. Och som vanligt så har jag inte gjort något vettigt. Tvättat och damsugit är väl det ända.

Behövde inte jobba idag så är ensam hemma just nu. Lite tråkigt ändå tycker jag, hade sett fram emot en eftermiddag med vilddjuren. Men borde tycka det är skönt med lite egen tid. Sista dagen, för imorgon börjar "allvaret" igen ;)

Det blev inget ihop till frukost för Lina var tvungen att jobba. Så vi kanske tar det lite senare idag. Så just nu försöker jag döda tid. Sitter och googlar runt på blåa pumps. Vill så gärna ha med mig ett par hem, och har hittat ett par sjukt fina på forever för ett rimligt pris. Vi får väl se. Det roliga är, när man googlar på en sko så är hälften av resultatet Christian Louboutin. Och visst önskar man att man ägde ett par svarta peep-toe från han!! SOME DAY MAYBE? (a)

Jag ska drömma vidare. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback