Long lasting saturday


Hey dolls :)

Det är lördag kväll och jag ligger i min säng med Lina. Vi tittar på Hangover 2 och äter svenskt godis, yums! Har bara legat inne idag och inte gjort något nyttigt. Lite BB avsnitt, skyp med Elsa och en å annan film :)

Åkte ju till Santa Cruz i torsdags morgon och vi kom hem igår kväll. Det var två riktigt härliga dagar med sol och värme :) tror vi hade 22 grader båda dagarna. Gick på stranden i shorts och tog en massa fina bilder. På vägen hekm körde vi 101 och plockade upp våra familjer på flygplatsen. Satt i baksätet med G och R på vägen hem och dom hade så mycket att prata om, har saknat dom små liven :')

Imorgon tänker jag gå upp tidigt så jag kommer in i mina vanliga rutiner på måndag morgon. Jag och Lina planerar att käka frukost på ihop, har ju inte testat det än. Ska sitta barnvakt på eftermiddagen med åt mina två stjärnor :)

Oh btw, det är bara en vecka kvar tills jag fyller 21. WOOP WOOP!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback