MARC by Marc Jacobs


Hejhej hallå!
Tänkte berätta lite om min pågående helg :) helt magnifik är den.

Min värdfamilj har åkt till San Diego över helgen så jag är ensam hemma. Spenderade hela fredagen i sängen, inte riktigt bra kanske. På kvällen åkte jag iaf till Sofia med Frederik. Lina och Jasmine anlände också efter en stund :) Vi drack alkohol och åt en fantastisk svensk middag. Vi klädde på oss badkläder och sprang igenom kylan ute till Sofias hottub. Idiotiskt nog så hade någon stängt av den, så det var svin kallt!!! Efter att ändå dumt nog suttit i den ett tag sprang vi in igen och slängde oss alla 5 i Sofias dusch, med extremt varmt vatten!!!! ;) En mycket exotisk och galen kväll, tur jag kom hem.

Idag vaknade jag redan halv åtta lite små bakis. Vid tio körde jag och hämtade min danske vän Emilie och hennes amerikanska kompis Kelly. Vi tog bilen in till stan, där det var kaos. Körde längst den hatade gatan Market street och det var världens demonstration mot kriget mellan USA och Iran. Vi körde hem vi två igen :) Med mig hem hade jag en ny vår jacka, en strå hatt, smycken OCH min älskade MARC by Marc Jacobs väska som jag sparat till i 3 månader nu :') 500 dollar fattigare, men sååå mycket lyckligare ♥

Strax kommer Sofia och myser ikväll :) ska köra en snabb Skype med David med som jag inte pratat med på en vecka! Underbara lördag :') PUSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback