Stupid firealarm


Hey dolls!
Finns det någon som vill höra om min extremt hatfulla söndag?
Jag vill helst inte skriva om den för jag blir så deprimerad..

8.30 vaknade jag av att brandlarmet i mitt rum började tjuta. Tror det tog 10 sek sen började resten av alla 8 larm i huset tjuta samtidigt. I en hel timma höll det på. Och med värdfamiljen på väg till flygplatsen så var jag helt ensam. Ringde till min värdmamma och berättade som bad mig prata med hennes mamma. Med telefon samtal fram och tillbaka så fick jag inget gjort av min lediga söndag :(

Det kom två personer under dagen som försökte fixa problemet. Ingenting hjälpte tydligen. Jag drog ut med Lina en sväng för lite shopping. När vi kom hem på kvällen och började laga tacos, så började tjutandet igen. Jag stängde in hundarna i gästhuset och skrev en lapp på spanska åt våran hushållerska. Sen spenderade jag natten hos Lina.

När jag kom hem idag på morgonen så var det ett larm som fortfarande tjöt. Hundarna var inlåsta (jag låste aldrig dörren) och det fanns ingen hushållerska någonstans?! Ligger nerbäddad nu och har fått ut hundarna. Det är två personer här som jobbar med larmet nu, hoppas detta är över nu så jag kan få börja min semester med lugn och ro!!!!!!

ANNARS FLYTTAR JAG IN TILL LINA RESTEN AV VECKAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback