Thank god it's friday


Hej kära läsare (:
TGIF, äntligen fredag och bara en jobb dag kvar sen 1 vecka semester!
På söndag morgon åker familjen till Mexico och jag är ledig en hel vecka. Berättar mer så småningom vad jag har för planer ;) riktigt skoj ska det bli.

Idag har varit en chill dag :) tränat (och det syns som fan nu) Packat barnens kläder, pratat med David, åkte på barnkalas med Lina för hennes pojke fylde 7, och nu är jag hemma och slutat jobba :)

Frederik ska komma förbi om en stund så vi kan fixa flygbiljetterna till Vegas. Kommer bli lite dyrt men det är ju sååå värt det. Man kan inte flytta till USA och INTE åka till Las Vegas, hallå!

Fick paket idag. En härlig liten minion till Jossan :) PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Har du tips ? Skulle göra mig hjärtligt glad!♥



http://tomson.blogg.se/2012/february/entry-155025073.html

2012-02-18 @ 09:32:14
URL: http://tomson.blogg.se/
Postat av: jossan

ååååååh, vad jag längtar efter den. (men mer efter dig....)

2012-02-18 @ 18:10:46
Postat av: Johanna

Absolut, vad vill du ha tips om? :P

2012-02-21 @ 06:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback