Valentines Day


Hey my lovely valentines!
Hur har denna kärleksfulla dag varit? :)

Själv har jag jobbat, umgåtts med Matilda, pratat med David och Lisa och bakat kladdkaka :) Ikväll hade vi en mysig alla hjärtans dag middag och så fick jag en massa choklad och fina teckningar av barnen. Love those two!l

Sitter och tittar på nya avsnittet av Cougar Town, alltid lika kul. Ska sova tidigt ikväll så jag är pigg för att träna imorgon. Idag blev det tyvärr ingen träning. Har extrem träningsvärk efter springturen med Lina i måndags. Helt förstörd är jag!

All kärlek till mina älskade vänner, my wonderful love, min extremt älskade familj & en massa extra pussar till Elsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback