8 months


Hejhejhallå!

Idag har jag varit på strålande humör. För idag är dagen då jag varit i USA i 8 månader. Vilket betyder att det bara är 4 månader kvar tills jag är DONE! Kan inte inse hur fort tiden har gått, och den sista tiden kommer gå ännu snabbare. Har något stort att göra varje månad nu,

Januari - Betala resemånaden (får ångest över fete summan)
Februari - 1 vecka i Mexico! (kort månad)
Mars - Fyller 21. Weekend i Vegas med Linnea. Tatuering.
April - 1 veckas semester. Köpa ny iphone + design väska. SISTA MÅNADEN..
Dom första dagarna i Maj kommer Lisa :')

Efter ett fyspass på gymmet, skypade jag med mamma, pappa, hampus och gisela. Saknar dom alla så mycket, och längtar tills jag är hemma hos min älskade mamma och få ta hand om henne. Vi pratade i över en timma. I eftermiddag när jag hämtade barnen gick jag till postkontoret och hämtade ut paket från storebror. Där låg en daim påse, Gott och blandat, skumtomar, pengar och en massa underbara fina bilder på Elsafisen :))

 

Nu blir det lite Kardashians sen bedtime. Har bara gymmet och skype inplanerat imorgon. Gillar dom dagarna bäst, där jag egentligen inte behöver göra något alls ;) Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback