A girl deserves gold


Hey guys :)
Tiden rullar på, 3 månader kvar tills Lisa rullar in på SFO med svart masscara i ansiktet. Johanna längtar!

Och vardagarna ser ut som vanligt. Tränar varje morgon. Har verkligen tagit tag i det här nu. Började seriöst den 2 jaunari, det är 4 veckor sen. Jag räknar kalorier, slutat äta pasta, äter nyttigare och tränar nästan varje dag. Det har resulterat sig i 4 kilo mindre på 4 veckor, WUHU!!!

Hade en trevli skype med mami idag, hon mår strålande och var riktigt rolig idag. Vi pratade lite om de sista månaderna. Jag hade planerat att köpa en ny iphone här borta innan jag åker hem men tog beslutet tillsammans med min mami och köpa den med ett nytt kontrakt hos telenor när jag kommer hem. Där sparade jag 700 dollar till min och Lisas resa :)

Men när en dörr stängs så öppnas ju en annan ;) Har kikat på en Michel Kors guld klocka i månader nu. Helt plötsligt hamnar den på rea! Så vad skadar det om jag köper den ist för en iphone ;) Om 3-5 dagar så har jag den!!!

I helgen ska jag åka till stan med ett par kompisar med. Och med mig hem så ska jag ha min försenade julklapp som jag sparat ihop till. Får halva av min värdmamma, men har sparat ihop resten nu. Blir glad av att skämma bort mig med designer prylar :))

Puss på er från en strålande cali ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

SÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄVLA SNYGG är den!!!!!!

2012-02-01 @ 12:08:14
URL: http://emeliten.devote.se
Postat av: JP

eller hur, man dööööööör ju typ!

2012-02-03 @ 07:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback