Getting tired of this


Wow, börjar verkligen bli sämst på det här med att blogga. Detta var mer poppis för några år sen va ;)

Det har inte hänt så mycket ändå sen jag köpte Hawaii biljetterna. Tränar varje morgon, vilket ger resultat på vågen (!) skypar en hel del, pratar med Lisa varje dag. Nu i helgen har jag inte gjort något specifikt.

Igår umgicks jag med värdmamma och barnen hela dagen :) riktigt mysigt! Hon intervjuade och anställde vår nya au pair. Underbar tjej från Stockholms trakterna :) så nu är det inte lång tid kvar!

Jossan och Matilda hade varit hemma hos mami och papi idag och lämnat en sängstomme som jag köpt av tilla, super fin. Så den har mina underbara föräldrar satt ihop idag :)

Nu ska jag titta på film sen köra upp till Northgate och inhandla lite nödvändiga saker. Borde träna med, tar det på vägen hem!

skypade med mamma så hon fick visa sängen. där låg min älskade Anton :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback